Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Забравените чудовища на AMG
Компанията AMG се появява официално през 1967, а първият й гараж се намира в една малка мелница в германския град Бургщал. Първоначалната връзка между AMG и Mercedes-Benz се крепи на простичкия факт, че тунинг специалистите базират своите проекти единствено на автомобили с емблематичната трилъчева звезда на предния капак.
Едва няколко години след основаването на AMG, връзката й с Mercedes-Benz еволюира и двете компании започват да работят заедно по много моторспорт проекти. Най-просто казано, германският производител осигурявал колите, AMG ги подготвяли за състезателни цели, след което машините взимали участие в различни престижни състезания, много от които били спечелени от тях.
От своя страна, AMG еволюира от малък гараж, подготвящ състезателни автомобили, до мастита тунинг компания, която в момента е част от концерна Daimler. При това много печеливша част от него. През целия този път, продължил 49 години, AMG е в основата на създаването на едни от най-желаните спортни модели на Mercedes-Benz в историята, което само по себе си е забележително постижение.
И тъй като списъкът с великите разработки на AMG е повече от дълъг, особено след разрастването на гамата на компанията в последните години, решихме да се концентрираме върху по-слабо известни чудовища, излезли от малкия гараж в Бургщал, а впоследствие от далеч по-просторната и луксозна централа на AMG в Афалтербах. Това са най-слабо известните чудовища на AMG.
(1971) Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG “Red pig”
Със сигурност това не е най-бляскавия прякор, но трябва да признаем, че този автомобил го носи с гордост и достойнство. Машината е базирана на луксозния GT модел 300 SEL 6.3. След щателната намеса на AMG обаче, името е променено на Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG, което освен за намесата на AMG, свидетелства и за увеличение работен обем до 6.8 литра.
Когато стартира в състезанието за издръжливост “24 часа на Спа”, “Червеното прасе” впечатлява мнозина, а след денонощие пистови битки на пълна газ, колата в крайна сметка финишира на престижното второ място в общото класиране.
Както вече стана ясно, колата се задвижва от 6.8-литрова версия на и без това огромния V8 двигател, който по това време задвижва лимузината Mercedes-Benz 600 “Grosser” и стандартния 300 SEL 6.3, на който е базиран. Мощността на версията на AMG достига скандалните за времето 428 к.с., които били комбинирани с по-твърдо въздушно окачване, невероятно широки 15-инчови гуми и куп алуминиеви компоненти, благодарение на които теглото било “само” 1635 кг. Реално, “Червеното прасе” било нещо като сумо състезател, който се опитвал да танцува в балетна постановка.
(1988) Mercedes-Benz 300 E 6.0 AMG “Hammer II”
Идеята на AMG да монтират в колите си възможно най-големия двигател, който може да се намери, не приключва с “Червеното прасе”. Същият подход е използван и при разработката на един проект, базиран на E-Class W124, в който изведнъж бил трансплантирана модифицирана версия на V8 двигател, който по това време се монтирал само в най-големите модели на Mercedes.
В Щатите колата получила прякора “Чука”, а официалното й име било Mercedes-Benz 300 E 5.6 AMG. Това бил и най-бързият четириврат седан на своето време в света. Впоследствие от AMG решили да не спират дотук и разработили втора версия, която нарекли…”Чука 2”.
Той се задвижвал от 6.0-литрова версия на атмосферния V8 двигател, разполагаща с 385 к.с. и 550 Нм максимален въртящ момент. И до момента това е най-желаният от колекционерите модел, базиран на W124, тъй като е изключително рядък и същевременно брутално бърз.
(1954) Mercedes-Benz 300 SL AMG HWA
Въпреки че е построен в средата на 90-те, Mercedes-Benz 300 SL AMG HWA продължава да е модел от 1954, тъй като е проект от типа “restomod”. Това означава, че AMG и компанията HWA са си сътрудничили, за да реставрират и модифицират едновременно класическия модел 300 SL, превръщайки го в истински впечатляваща кола.
Били произведени само 11 такива автомобила, като всеки един от тях бил конвертиран от оригинален модел от 1954 в модерен автомобил с класическа визия и задвижваща система, разработена от AMG.
Неофициалната информация гласи, че страничният проект бил поръчан от Султана на Бруней, който е известен със своята грандиозна колекция от уникални автомобили. Освен с всички други модификации, които получава, този автомобили има и 6.0-литров V8 двигател, който е комбиниран с 4-степенна автоматична скоростна кутия. Необичайни за годината на производство са и независимото окачване, дисковите спирачки и изпълненият от недостъпни по това време материали интериор.
За тези от вас, които не са чували за HWA, името на компанията идва от инициалите на Ханс-Вернер Ауфрехт, който пък е един от двамата инженери, които през 1967 основават AMG.
(1999) Mercedes-Benz SL 73 AMG
Покрай еволюцията на AMG от състезателен партньор до независима тунинг компания, която е част от Mercedes-Benz, специалисттите решават да почетат това партньорство с разработката на специален SL (R129), който оборудват с един от най-големите улични двигатели в историята на Mercedes-Benz.
Официалното име на автомобила е SL 73 AMG, а освен с чудовищния си 7.3-литров V12 двигател, този автомобил е известен и с това, че е изключително рядък. Мощността достига 525 к.с. и 750 Нм, а по-впечатляващото е, че това се случва без съдействието на турбо или механичен компресор.
Първоначално моделът е представен през 1995, а впоследствие лимитираната версия е подновена през 1998. В крайна сметка от тази кола са произведени само 85 бройки. Версия на същия двигател на по-късен етап задвижва и много от колите на Pagani.
(1998) Mercedes-Benz A 190 Twin и (2000) Mercedes-Benz A 32 K от HWA
Малко след като от Mercedes-Benz решават да се включат в популярния сегмент на компактните хечбек автомобили и да откраднат част от клиентите на Volkswagen Golf със своя A-Class, палавите инженери на AMG и HWA самосиндикално решили да си поиграят с най-малкия сериен автомобил на Mercedes.
Първо, от AMG решили, че A-Class има отчайваща нужда от по-голям двигател, както и може би малко по-добро сцепление. Вместо да се занимават с модифицирането на малките 4-цилиндрови двигатели, с които А-Class излиза от завода, инженерите предпочели просто да монтират още един идентичен двигател.
И така се ражда A 190 Twin, от който са произведени само 4 автомобила. Новата платформа позволила на AMG да монтира втория 1.9-литров двигател с още една трансмисия. Всичко това било побрано под пода на багажника, на същия принцип, по който са проектирани микроавтомобилите Smart. По този начин AMG направили спортен автомобил с четири задвижващи колела и две скоростни кутии, управлявани от един и същи скоростен лост. Мощността била 250 к.с.
Ако не оценявате този проект като достатъчно налудничав, от HWA са готови да ви впечатляват. През 2000 те стигнало още по-далече, като конвертирали обикновен Mercedes-Benz A 190 от автомобил с предно предаване в такъв със заден задвижващ мост. И това обаче не било достатъчно за HWA, които някак си успели да заменят компактния двигател на A-Class с надлъжно разположен 3.2-литров V6 двигател, взет от C 32 AMG. До излизането на A 45 AMG, HWA A32 K остава най-мощният, но и най-редкият вариант на A-Class.
2001 Mercedes-Benz S 63 и CL 63 AMG
Когато през 1998 Mercedes-Benz пуска на пазара S-Class W220, светът е обсебен от идеята за по-ефективни автомобили. От Щутгарт решили да опипат почвата със своя вариант S 600. Върховата версия на S-Class имала гигантски V12 атмосферен двигател, но се различавала много от своя предшественик S 600 W140. За съжаление тази версия не живяла дълго, най-вече заради високия си разход на гориво, което както вече стана ясно, не било особено популярно в онова време.
Двигателят с работен обем от 5.8 литра имал само два разпределителни вала, управляващи по 3 клапана на всеки цилиндър. Мощността достигала 367 к.с. и 530 Нм максимален въртящ момент, което било по-малка стойност от това, с което старата W140-ка разполагала. Именно заради това от AMG запретнали ръкави и модифицирали двигателя, представяйки първите в света S 63 и CL 63 AMG модели. Това се случило през 2002, малко преди фейслифтът на S-Class да започне да се оборудва от завода с нов, туин-турбо V12 мотор.
За разлика от модерните 63-ки на AMG, тези коли били задвижвани от атмосферен V12 двиател, базиран на неуспешния дизайн с два разпределителни вала и три клапана на цилиндър. Въпреки това, германските тунинг специалисти успели да изстискат 444 к.с. и 740 Нм максимален въртящ момент.
Снимки: Mercedes-Benz
- Mercedes се отказва от CLS AMG 63 заради конкурент на Porsche Panamera
- 50 години AMG и защо успехът е единствената възможност (ВИДЕО)
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.