Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Втори опит: тестваме SEAT Ateca с най-мощния си дизел
В SЕАТ позиционират Ateca като първия кросоувър на марсата, но това е доста спорен момент. Достатъчно е да си спомним, че преди десетилетие испанците предлагаха модела SEAT Altea Freetrack. Той разполагаше със задвижване към двете оси, увеличен до 185 мм пътен просвет, избор между бензинови и дизелови двигатели, както и механична скоростна кутия.
Все пак в компанията нямаше как са останат встрани от шумотевицата, която вдигат кросоувърите през последните години, а може и да са се притеснявали от предишния си опит с подобна машина. Нищо чудно, все пак SEAT Altea Freetrack си беше създаден като експеримент в модерния по това време клас на минивановете, докато Ateca от самото си начало е замислен като компактен градски кросоувър.
Впрочем, първообразът на модела видя бял свят още през 2007 г., когато беше представен концептуалният SEAT Tribu. Цели 4 години по-късно се появи и още един концепт - SEAT IBX, но едва през 2015 г. започна да се оформя образа на сегашния автомобил. Да, и той първоначално беше само прототип - 20V20, който изглеждаше доста различно от Ateca, но все пак сходството е очевидно.
Приликите си личат най-вече при ръбестата оптика, брони, решетката на радиатора и стъклата. Разликите също се виждат - серийната Ateca е получила стандартни дръжки на вратите, а и салонът общо-взето повтаря добре известните модели на SEAT. Има и нещо, което отсъства при концепта – панорамния покрив, който се предлага като опция.
Самият интериор няма как да остави някой без дъх, но все пак не бива да забравяме, че тук става дума за поредното творение на инженерите от Volkswagen AG. И колкото и в SEAT да се опитват да избягат от останалите модели на концерна, това трудно може да стане. В същото време цялата тази унификация си има плюсове, тъй като излиза по-евтино и съответно намалява цената на автомобила.
Все пак не може да не се отбележи добрата ергономика, която позволява на хора с различни размери да седят удобно зад волана. Самият той, както и седалките се регулират в широк диапазон. Комбинацията от плат и алкантара също ще се харесат на мнозива, за разлика от цветните комбинации на седалки, които, честно казано, идват малко в повече.
Топ-версията Xcellence разполага с изцяло цифов приборен панел, който е опция при модела. Така Ateca на практика се доближава до „братчето” VW Tiguan, въпреки че на размери е по-малък. Дължината на испанския модел е 4363 мм (със 127 мм по-малко), а разстоянието между двете оси е 2638 мм (-42 мм). Това автоматично означава по-малко място на задните седалки и по-скромен багажник – 485 литра (510 литра при версията с предно предаване). При Tiguan багажното помещение побира 615 литра. По-малките размери обаче осигуряват по-добра маневреност – диаметърът на завой е 10,8 м.
Впрочем, като опция багажникът на Ateca е не само с електрическо управление, но има и опция за отваряне с прокарване на крака под задна броня. Срещу доплащане се предлага и система за автоматично паркиране, а също така и редица допълнителни функции, които позволяват на клиента да си направи автомобил по собствен вкус.
Технически изненади няма. SEAT Ateca е създаден на платформата MQB-А, която ползва второто поколение на Tiguan. Предното окачване е McPherson, а задното – многоточково. Топ-версите на кросоувъра са адаптивно окачване DCC с хидравлични амортисьори. Задвижването към четирите колела с муфа Haldex е достъпна само за най-мощните версии – 2.0 TDI (150 и 190 к.с.) или 1.4 TSI със 150 к.с.
В нашия случай пробваме топ-версията SEAT Ateca 2.0 със 190 коня. Това е най-впечатляващият като поведение вариант на модела – ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,5 секунди и максимална скорост от 212 км/ч, които са съчетани с приличен разход на гориво – около 7,5 л/100 км. Вярно, той се постига главно при движение в режими Eco и Normal, но това не е състезателна кола, така че плавното натискане на педала, а и системата start-stop наистина помагат за пестене на гориво.
Ако се изнервяте при Eco и не харесвате стандартния Normal, има и режим Sport, при който кросовурът се преобразява. Роботизираната скоростна кутия променя настройките си и държи оборотите в зоната на максималния въртящ момент. Двигателят също реагира бързо, а воланът става по-твърд. Динамиката в случая е съвсем различна, както и разходът на гориво.
Разполагате и с всъдеходен режим Off-road, който активизира собствени настройкна стабилизация на системата против буксуване и на муфата Haldex. В този вариант спокойно можете да минете и през по-тежък терен - разбира се, без да се прекалява, защото все пак това е автомобил, създаден за друг тип пътувания.
Като цяло, SEAT Ateca няма нещо, което конкурентите му да не предлагат. Технически той повтаря Tiguan и Skoda Kodiaq, като използва тяхната платформа, скоростни кутии и двигатели. Отстъпва им леко като размери, но пък ги превъзхожда като цена, която стартира от малко над 38 000 лв. за модификация с малък бензинов мотор, предно предаване и ниско ниво на оборудване.
Топ-версията Xcellence струва близо 54 000, а с всички допълнителни опции скача до 58 900 лв. Срещу тях получавате изцяло светодиодни светлити, мултимедия Seat Full Link (с 8-инчов диспей, Mirror Link, Apple CarPlay и Android Auto), безкабелно зарядно за смартфони, цял комплекс електронни асистенти, включително и автопилот за движение в задръствания, както и много друго. Това го превръща в сериозен играч в сегмент, в който конкуренцията е доста сериозна.
- Seat показа първия модел от новата си марка
- SEAT Tarraco вече не е тайна
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.