Войната на рекламите

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Войната на рекламите

Войната на рекламите

Автомобилните марки не пропускат всяка възможност да се захапят една друга

Рекламите са основният способ за автомобилните производители да покажат своите продукти на по-голям кръг евентуални клиенти. В тях те не само посочват достойнствата на колите си, но и често захапват, при това сериозно, конкурентите си на пазара.

Musk Have

Войната на рекламите

Един от последните примери в това отношения бяха действията на Audi срещу Tesla. На билборд в центъра на Берлин се появи концептуалният модел e-tron Sportback с надпис Musk Have. Така немците се заиграха с фазата „Must Have” (трябва да го притежаваш), но думата „Must” заменена от фамилията на шефа на Tesla Motors – Илон Мъск.

Welcome Back

Войната на рекламите

Изобщо в Audi много обичат да се закачат с други производители, дори те да бъдат част от концерна Volkswagen. Например, по случай завръщането на Porsche в основния клас на сериите за издържливост (LMP1), екипът на Audi направи видео, където болид на марката от „24 часа на Льо Ман” върти гуми пред дилърски център на Porsche, за да изпише „Добре дошли обратно”.

Градът на Ferrari


Войната на рекламите

В Audi не се притесняват дори да „захапят” марка като Ferrari, като това стана след премиерата на първото поколение на Audi R8 V10. Тогава немците направиха кратко, но доста иронично видео. От него стана ясно, че ако притежавате R8, изобщо не ви трябва да ходите в Маранело.

Audi срещу всички

Войната на рекламите

Заяжданията на Audi през годините бяха най-вече с BMW, като двете компании си спретнаха истинска рекламна война преди 10 години (на снимката). Най-ясна представа за амбициите на марката от Ингорщад обаче дава именно следващото видео, в който освен баварците са намесени Mercedes и Volvo.


Сладкиши за юбилея

Войната на рекламите

През май тази година, по време на провеждането на състезанието „24 часа на Нюрбургринг” екипът на Mercedes-AMG получи „поздравителна картичка” от своя голям съперник BMW по случай 50-годишнината на подразделението AMG. На нея пишеше „Вие поръчахте торта, а ние ви изпекохме понички”. По този начин М-отделението на баварците намекна, че неговите коли са по-впечатляващи на пистата. Защо обаче се стигна дотук?

ЧРД, BMW

Войната на рекламите

Е то защо – по-рано от Mercedes поздравиха BMW с неговия вековен юбилей със специално видео, в което се казва „Благодарим ви за 100-годишното съперничество. Предишните 30 години бяха скучни”. Така от Mercedes визираха по-богата си история. Освен това от Щутгарт изпратиха на всички работници в завода на BMW безплатни билети за музея на Mercedes, за да могат да се запознаят с това „как се правят истински автомобили”.

Вечно съперничество

Войната на рекламите

Изобщо размяната на любезности между Mercedes и BMW има доста дълга историята. Един от най-смешните примери в нея е този рекламен плакат, на който пише: „Mercedes също може да носи радост от шофирането”. А на него има автовоз Mercedes, който превозва новите (по това време) „петици” на BMW.

Привет от Porsche

Войната на рекламите

Впрочем, в BMW получиха поздравление за юбилея и от компанията Porsche. Тя пусна многозначителен рекламен плакат с кратък текст: „Бъдещето ни готви велики изпитания, но ние ще ги посрещнем с искрено удоволствие от шофирането. Porsche поздравява BMW с юбилея и сваля шапка пред компанията за нейните постижениея през последните 100 години.” От плаката явно се намеква, че когато концептуалният Porsche Mission E излезе на пазара, той ще създаде доста проблеми на хибрида BMW i8.

Котешки рефлекси

Войната на рекламите

Mercedes хвърли много усилия за реклама на своето ново активно окачване Magic Body Control. Което даде повод на Jaguar да отговори: „Magic Body Control? Ние предпочитаме котешки рефлекси”. Реакцията от страна на Mercedes не закъсня: „Защото рефлексите на котката не са достатъчно бързи, ние създадохме системата PRE-SAFE”, което малко по-късно бе последвано от ново допълнение: „Комплексът от спомагателни системи Intelligent Drive ще помогне на Jaguar да запази своите 9 живота”.

На живот и смърт

Войната на рекламите

Макар и недиректно, компанията Hyundai намекна, че нейният модел Veloster е по-безопасен от Fors Focus. По-безопасен, защото има 3 врати, като от шофьорската страна е само една. Видеото е пълно с черен хумор и затова беше забранено за излъчване.


Exorcist

Войната на рекламите

Най-мощната версия на Chevrolet Camaro бе създадена със съвместните усилия на компанията-производител и тунинг-ателието Hennessey. Тя получи името Exorcist, като това не е никак случайно – екзорсистите прогонват демоните, а точно в този момент компанията Dodge представи своя най-бърз масъл-кар Challenger Demon. Предстои да видим какво точно ще се случи, ако двете коли се изправят една срещу друга.

Месоядна Годзила

Войната на рекламите

Серия реклами на суперколата на Nissan, в които се казва, че ножът Nissan GTR е идеален за рязане на "топки" на бик (явно визиране на Lamborghini), за кренвирши (Porsche предлагаше такива), както и за конско месо (Ferrari). Малко кръвожадно, но при тази конкуренция няма как да бъде иначе.

Пенсия ли?


Войната на рекламите

Автомобилите на Volvo били за пенсионери? Ако се съди по този рекламен плакат, не е съвсем така. „Основната идея при създаването на Volvo 740 с турбокомпресор е направата на Lamborghini Countach с ремарке”, категорични са шведите, които не пропускат да се заядат още с  Porsche и Chevrolet Camaro/Corvette.

Снимки и видео: Производителите
 

 

 

Още по темата
  • Audi открито се заяде с шефа на Tesla
  • Отново BMW срещу Audi

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн