Виновникът за най-голямата сервизна акция в историята обяви фалит

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Виновникът за най-голямата сервизна акция в историята обяви фалит

Виновникът за най-голямата сервизна акция в историята обяви фалит

Дълговете на производителя на въздушни възглавници Takata надхвърлиха 9 млрд. долара

Японският производител на въдушни възгавници Takata официално обяви фалит. По данни на агеция Kyodo, дълговете на компанията са превиши 9 млрд. щатски долара. Всички поръчки към фирмата са прехвърлени на американския концерн Key Safety Systems, който ще получи и по-голяма част от активите на японците.

Виновникът за най-голямата сервизна акция в историята обяви фалит

Компанията Takata стана причина за най-голямата сервизна акция в историята на автомобилната промишленост, след като нейните въздушни възглавници се отказаха дефектни. Масовото изтегляне на автомобили от различни марки стартира още през 2013 г. Тогава 4 японски производителя -  Toyota, Honda, Mazda и Nissan, изпратиха в сервизите си над 3 млн. коли.

През декември 2014 г. броят на изтеглените за ремонт автомобили на Honda, оборудвани с въздушни възглавници на Takata, достигна 5,4 млн. Сервизните акции бяха проведени в Япония, САЩ, Китай и други страни, като това доведе до глоба за компанията в размер на 70 млн. долара.

Малко по-късно стана ясно, че заради дефект в еърбега на Takata са загинали повече от 10 души. През май 2016 г. Министерството на транспорта на Япония нареди сервизна акция за още 7 млн. автомобила. На свой ред най-големият купувач на въздушни възглавници – Honda, съобщи за изтеглянето на нови 21 млн. леки коли.

Счита се, че общият брой на засегнатите от сервизните акции заради проблема с предпазното устройство на Takata автомобили ще надхвърли 70 млн. Компанията бе глобена с 1 млрд. долара от американските власти, но по-големият проблем са делата, които се водят или предстои да бъдат заведени срещу нея. Те са както от роднини на жертвите на дефектните еърбегове, така и на автомобилни производители.

Снимка: Takata
 

Още по темата
  • В САЩ изтеглят в сервизите всички нови Ferrari и Tesla Model S

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн