Tesla иска обезщетение от Bosch за сервизна акция

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Tesla иска обезщетение от Bosch за сервизна акция

Tesla иска обезщетение от Bosch за сервизна акция

Германската компания била виновна за проблем при 125 000 Model S

По-рано тази година компанията Tesla  бе принудена да изтлегли в сервизите си 125 000 електтромобила Model S, при които беше открит проблем с кормилната рейка. Според американския производител, вината е на фирмата Bosch, която доставя механизмите и съответно тя трябва да поеме разходите по ремонта им.

Tesla иска обезщетение от Bosch за сервизна акция

Проблемът е в болтовете на кормилното устройство, които при студено време може да ръждасят. В Tesla обаче решиха да заменят болтовете на всички свои автомобили, а не само на тези, които се карат в районите с по-суров климат. Така в сервизите са привикани 125 000 седана Model S, произведени през периода 2016-2018 г.

Любопитното е, че за опасността от ръждясване първи обявиха собственици на електромобила в онлайн-форумите на Tesla. Едва тогава компанията на Илон Мъск реши да направи проверка на случая и съответно да организира сервизната акция, която ще стартира в края на май.

Представители на Bosch засега отказват да коментират ситуацията, но това не е първият случай, в който компанията е обвинявана от свои партньор. Производителят на автомобилни компоненти бе забъркан дори в скандала с манипулираните дизелови двигатели на Volkswagen, след като се оказа, че именно той е произвел програмното оборудване за проблемите модели.

Снимка: Tesla

Още по темата
  • Защо Tesla загуби големите си предимства
  • Tesla вкарва 123 000 Model S в сервизите

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн