Ще изиграят ли SUV-моделите лоша шега на суперлуксозните брандове?

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Ще изиграят ли SUV-моделите лоша шега на суперлуксозните брандове?

Ще изиграят ли SUV-моделите лоша шега на суперлуксозните брандове?

Почти всички производители на ексклузивни модели навлизат в новия сегмент

Производителите на суперлуксозни или спортни автомобили започнаха доста рискована игра, която може да им попречи да запазят ексклузивността на своите коли. Причината за това е решението им за навлязат в един нов сегмент – този на SUV-моделите.

Ще изиграят ли SUV-моделите лоша шега на суперлуксозните брандове?

Rolls-Royce Cullinan промени концепцията на британския производител на луксозни седани.


Мнението е на компанията за анализи JATO Dynamics, която посочва съответните примери. Марки като Ferrari, Aston Martin, Bentley, Lamborghini и Rolls-Royce се отклоняват от автомобилите, които произвеждаха до момента и които ги правят толкова популярни. При Lamborghini това са двуместни суперколи, при Aston Martin – бързите гран-туръри, а при Rolls-Royce – големите и луксозни седани.

Целта на тези компании е ясна – увеличаване на продажбите в световен мащаб, като те са подчинени най-вече на най-големи пазар – този в Китай. Континентът Европа обаче също си остава важен за производителите на суперлуксозни или спортни автомобили и това става ясно от статистиката. През първите 8 месеца на 2019 г. общите европейски продажби на Aston Martin, Bentley, McLaren, Ferrari, Lamborghini и Rolls-Royce са се увеличили с 11%, което е с около 11 000 коли повече от същия период на 2017 г.

Ще изиграят ли SUV-моделите лоша шега на суперлуксозните брандове?

Bentley Bentayga се справя отлично на пазара и британците пуснаха нова версия с хибридно задвижване, която ще увеличи продажбите на модела

От тези 11 000 бройки около 8500 се падат на спортните коли, а 1200 на SUV-модели (най-вече Bentley Bentayga с неговите 1087 продажби). Приносът на седаните е минимален, сочи статистиката, като покава още нещо – Aston Martin е най-зависимата от европейския пазар луксозна марка. При нея 53% от продажбите са на тои континент. Следват Ferrari с 41%, Bentley – 35%, McLaren – 33%, Lamborghini – 26% и Rolls-Royce – 22%.

Засега броят на SUV-моделите на тези брандове е по-скоро символичен, но тепърва ще расте. Lamborghini току-що започна да продава Urus, а Rolls-Royce ще стартира продажбите на Cullinan в края на годината. През 2019 г. Aston Martin ще пусне на пазара своя DBX, а през 2022 г. трябва да излезе и Ferrari Purosangue. Дори Bugatti намекна, че готви SUV, с който да се намеси в борбата за богати клиенти.

Ще изиграят ли SUV-моделите лоша шега на суперлуксозните брандове?

Lamborghini Urus ще удвои продажбите на марката.


В момента единствено McLaren стои встрани, като от компанията твърдят, че това не е „техният тип автомобил”. Останалите обаче не се притесняват и залагат ударно на SUV-моделите, които трябва значително да увеличат продажбите. Във Ferrari доскоро имаше лимит от 7000 произведени коли на година, но през 2017 г. той беше превишен с 1400 бройки. Според експерти, излизането на Purosangue ще доведе до 14 000 продажби на година.

При Lamborghini положението е сходно – сега марката продава около 3500-4000 коли годишно, но с Urus тази бройка ще се удвои през 2019 г. А след това, според експерти, компанията ще премине границата от 10 000 продажби на година. В Aston Martin също разчитат много на DBX, като целта е през 2021 г. да продава по 14 000 коли на година. Сега те са малко над 6000.

Снимки: Производителите

Още по темата
  • Най-скъпият и най-луксозен SUV стъпи в България
  • Шефът на McLaren обясни за липсата на SUV модел

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн