Сагата на естонеца с повреденото BMW продължава

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Сагата на естонеца с повреденото BMW продължава

Сагата на естонеца с повреденото BMW продължава

Дилърът предложи 67 500 евро за колата, мъжът обаче иска поне 85 000 евро

Преди дни ви разказахме за естонец, който описа върху автомобила си – BMW 7-Series, всички повреди, получени през първите 2 години на нейното използване. Историята привлече вниманието на медиите в страната и има своето продължение.

Сагата на естонеца с повреденото BMW продължава

От дилъра, продал лимузината на мъжа са категорични, че не са му отказали нито веднъж поправка на автомобила, както и че част от ремонтите са по гаранция, тоест те са за сметка на търговеца. В крайна сметка от компанията са предложили на мъжа да изкупят обратно колата за 67 500 евро, но той смята цената за силно занижена, тъй като е купил колата за 122 700 евро.

Клиентът настоява да получи 85 000 евро, да добави още известна сума и да си купи дизеловата версия на 7-Series за 117 800 евро. Мъжът посочва, че е похарчил доста пари за ремонтите до момевта, отделно е платил и на юрист, който да се занимава със случилото се.

Представител на дилърската фирма обаче е на мнение, че повредите по колата действително са много, но някои от тях са със субективен характер, още повече, че самият собственик на автомобила не се е грижил добре за него. При едно от обслужванията в сервиза се е наложило да се изправя джанта и да се смея спукана гума, което явно се е случило по вина на шофьора. И вероятно е предизвикало и други повреди по окачването.

Сагата на естонеца с повреденото BMW продължава

В крайна сметка вбесеният естонец е изпратил на самата компания BMW снимка на колата, която е вързана за кон. При това ясно се вижда надписа отдясно на каросерията: „Тук трябваше да има 450 коня, но има само един и той работи трудно”.

Снимка: Autogeenius
 

Още по темата
  • Италианец поднови войната си с BMW (ВИДЕО)

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн