Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Почина спасителят на Porsche 911
На 87 години през изминалия уикенд почина Питър Шуц, американецът, който през 1981 г е назначен за шеф на Porsche лично от Фери Порше. Малко по-късно Шуц спасява култовия модел 911 и успява да преобрази напълно марката и компанията. Семейството на Шуц бяга от нацистка Германия и стига до Куба, когато той е на 8 години, а 2 години по-късно те се местят в САЩ.
Прескачаме една голяма част от живота на Шуц и отиваме в 1981-а, когато Porsche за първи път завършва годината на загуба (става въпрос за 1980-а), продажбите на иконата 911 рязко падат и никой в компанията не смее да предложи посоката, която ще изведе Porsche на печалба.
По същото време компанията спира цялата си моторспорт програма, не инвестира пари в нови състезателни коли, а Шуц разказва пред списание Autoweek през 1985 година, че „компанията трябваше да се свие, за да оцелее”.
Колегите на Шуц решават, че Porsche трябва да се откаже от 911, за да може компанията да разполага с повече ресурси за развитието на съвременните модели с разположен отпред двигател 944 и 928. Това решение се оказва границата, която Шуц не може да прекрачи. Питър е запален почитател на класическите автомобили и цени високо 911.
„Навсякъде извън компанията хората ме посрещаха с два въпроса: „Защо ще спирате 911?” и „Защо не участвате в състезания?”, разказва Шуц пред Autoweek. Самият той поставя тези въпроси пред Фери Порше, но не получава задоволителен отговор и него и решава да действа по своя план.
Той не само спасява 911, но и решава да разшири моделното семейство – така се появява първата кабрио версия на 911, както и 911 Speedster. Легендарния модел 959 със задвижване 4х4 също се появява по времето, когато Шуц е начело на компанията. Истината е, че този автомобил носи сериозни загуби на Porsche, но това технологично чудо се произвежда в малка серия и успява да нареди марката сред производителите на супер автомобили, като така полага основите за по-късното лансиране на Carrera GT и 918 Spyder.
Под ръководството на Шуц идва и завръщането на Porsche в моторните спортове, при това в различни дисциплини. Компанията доставя турбо мотори на McLaren във Формула 1 между 1984 и 1987, от 1981 до 1987 доминира със седем поредни победи в „24 часа на Льо Ман”, участва с успех в американските серии IMSA и дори се пробва в IndyCar.
Естествено, не всички действия на Шуц са успешни. Най-голямата си грешка той допуска точно в страната, където е израснал – Щатите. През първата половина на 80-те години Шуц решава, че ще подмени дилърите на марката в САЩ, които работят на франчайз.
Така през 1984 година Porsche AG основава Porsche Cars Северна Америка и обявява, че подразделение на новата компания – Porsche Centers Inc. ще създаде 40 собствени дилърства, където ще се продават новите модели на Porsche. Планът е дотогавашните дилъри да запазят правото си да сервизират колите на Porsche, както и работят като агенти на най-близкия Porsche Center.
Това естествено поражда силни ответни действия, дилърите завеждат десетки дела на стойност милиарди долари, като са подкрепени и от най-авторитетните професионални браншови организации. В Porsche се отказват от цялата идея, а Шуц признава, че е останал изненадан от бързата и силна реакция на американските дилъри. Но тази история почти не се отразява на репутацията му на шеф на компанията.
Всъщност, Шуц губи поста си по причини, които изобщо не зависят от него. За 4 години, от 1981 до 1985, Porsche увеличава над 10 пъти приходите си в Щатите, като Америка става най-големия пазар за марката. Но идва борсовия срив от 1987 г., след него продажбите и курса на долара се сриват и това се отразява зле на компанията.
Заради свитите продажби в Porsche са принудени да намалят производството, а на 1 януари постът на Шуц поема Хайнц Браницки.
- Porsche направи изцяло електрически Cayman
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.