Най-абсурдната сервизна акция засегна BMW

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Най-абсурдната сервизна акция засегна BMW

Най-абсурдната сервизна акция засегна BMW

Моделът i3 се изпраща за спешен ремонт заради жени с ръст до 152 см

Подозрения, че има някакъв проблем с хечбека BMW i3, американските фенове на марката и собствениците на модела започнаха да изразяват още през миналата седмица. Тогава дилърите внезапно спряха да изпълняват поръчки и дори да предават на собствениците вече платените от тях коли.

Най-абсурдната сервизна акция засегна BMW

Официалното представителство на баварския производител отказа коментар, но участниците в групата BMW i3 Worldwide във Facebook започнаха да събират информация. Изясни се, че се подготвя сервизна акция на модела заради получени ниски оценки на краш-тестовете на Националната агенция на безопасност на движението (NHTSA).

Подобна причина е напълно логична от една страна, но от друга се оказа и доста абсурдна. Претенциите на NHTSA са единствено за травми по манекена, изобразяващ жена с ръст до 152 см и тегло до 50 кг. В този случай тестваният водач с подобни размери дори не е с предпазен колан и понася сериозно натоварване върху гърдите и шийните прешлени. 

От Агенцията обаче са категорични, че BMW трябва бързо да разрешат този проблем, в противен случай i3 ще получи по-ниски оценки на тестовете от тези, които всъщност автомобилът заслужава. Позицията на NHTSA изглежда странна, но се оказва, че САЩ има един щат – Ню Хемпшир, където изискването за поставен предпазен колан засяга единствено шофьора и пътниците, които не са навършили 18 години. Затова и продължава да се провежда стандартен краш-тест, при който хората в салона (тоест манекените) са без колани.

В BMW сега трябва да търсят решение, като спряха продажбите на i3 и ще изтеглят в сервизите си всички 30 542 бройки от модела, произведени през периода 2014-2017 г. От тях 1159 бройки още не са предадени на клиентите. От компанията обявиха, че ще се опитат да разрешат проблема и призоваха всички возещите се в автомобила да слагат своите колани.

Снимка: BMW

Още по темата
  • Виновникът за най-голямата сервизна акция в историята обяви фалит
  • Проблеми за BMW 7-Series – сервизна акция и забрана на реклама

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн