Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Младите хора не искат автомобили, а смартфон и маратонки
Компанията Renault е провела специално изследване, за да установи какви тенденции в автомобилна промишленост се очакват. При това те касаят не само френския производител, но и всички останали. И изводите от това изследване изобщо не са утешителни за големите автомобилни компании.
Оказва се, че младото поколение свързва понятието „транспортна мобилност” не с автомобили, а със смартфон и маратонки. Хората до 30-годишна възраст искат да посетят колкото се може повече места, но не се нуждаят от лека кола. Те подхождат към транспортното средство като към нещо, което може да се вземе под наем за известен период, но дори са по-склонни дори да се лишат от него и да използват обществения транспорт.
Според изследването, самото понятие „транспортна мобилност” вече не се отнася към автомобилите, а към комуникациите. По оценки на ООН, само след 5 години близо 70% от населението на света – около 4 млрд. души, ще живее в големите мегаполиси. Това създава огромно натоварване на инфраструктурата и води до създаването на „умни градове” (смарт-сити). И ако през XX век кралят на мегаполисите е бил автомобилът, то сега това се променя и той се превръща в услуга.
Хората над 30 години са категорични, че основният атрибут на мобилността е именно автомобилът. Тези от поколението „милениум” обаче посочват като първи отговор на въпроса „Какво е трарспортна мобилност?” именно смартфонът и маратонките. Младите са на мнение, че в телефона има огромно количество програми и приложения, за да могат да изберат най-удобния начин на придвижване (и като цена, и като време) от точка А до точка Б. И човек със смартфон и маратонки може много по-лесно до стигне там, където иска.
Около 70% от младите хора са категорични, че са готови да поделят ползването на автомобила си срещу заплащане, но никога няма да направят същото със смартфона си. Така колите се превръщат в услуга, която постепенно става все по-популярна. В този случай превозното средство не се нуждае от място за паркиране, техническо обслужване, ремонт, застарховка и т.н. Затова и човекът взима автомобила под наем, докато се нуждае от него.
Изследването на Renault е подкрепено и от подобно проучване в Германия, където автомобилът се нарежда на 9-о място сред любимите вещи на младите хора. Само преди 15 години колите са били на първа позиция в класация, изготвяна от социолозите от института в Аленсбах, но светът явно се променя много бързо.
Според анкетата, купувачите на автомобилите, при това по-бързо. Проучването показва, че средната възраст на купувача на нова кола в Германия е 53 години, докато през 1995 г. е била 46 години. Така постепенно дялът на 40-годишните германци, които имат собствена машина, непрекъснато спада. В същото време нараства броят на хората, които използват автомобили в системата на „каршеринг”, тъй като не са склонни да дават много пари за купуването на кола.
Резултатите от изследването сочат, че за германците по-важни от автомобила са пътешествията, хобитата, вкусната храна, мобилните устройства (смартфони, лаптопи и таблети), здравето (съответно фитнес и хранителни програми), застраховките и мебелите. Всичко това се доказва и от факта, че през 1995 г. дялът на автомобилите над 4 години в Германия е бил 49%, а през 2017 г. той вече е 63%.
- Това ли е бъдещето на градския транспорт?
- 7 транспортни средства от бъдещето
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.