Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Между 2020 и 2030 ще дойде повратната точка за бензина
Автомобилният бизнес никога не е бил изправен пред толкова сътресения, колкото днес. От една страна, неща като електрификацията и автономното управление са на път да променят самия бизнес модел:
От друга, Brexit, протекционистичните закани на Тръмп и глобалната несигурност хвърлят плътна сянка върху бъдещето.
За тези предизвикателства „КОЛЕЛА“ разговаря с Петер Шварценбауер, член на борда на директорите на BMW Group и фактически шеф на марките MINI, Rolls-Royce и BMW Motorrad.
Г-н Шварценбауер, американският пазар е много важен за BMW Group. Доколко реална е според вас заплахата от протекционизъм, особено за MINI, която няма свое собствено производство в Америка?
- За момента не виждаме промяна там. Искам да кажа, чуваме много дискусии по въпроса, но нищо реално не се случва. Така че продължаваме да си вършим работата по обичайния начин. За момента не виждаме нужда да променяме подхода си към американския пазар. Той действително е един от най-важните за нас - за всички марки в групата, но поне на този етап промяна няма.
Електрификацията вече прилича малко на надпревара във въоръжаването: Mercedes подготвя десет нови електрически модела в следващите години, Volkswagen обещава цели 30. Вие също непрекъснато разширявате електрическата си гама. Дългосрочно решение ли са електромобилите според вас? Какво е необходимо, за да станат те привлекателни навсякъде, а не само на шепата най-развити пазари, които могат да си позволят да ги субсидират?
- Преди всичко ние сме много щастливи от факта, че и останалите автомобилни производители стигат до извода, който ние направихме много отдавна. С i3 и i8 ние бяхме сред онези, които започнаха тази тенденция към електрическо задвижване. Сега, когато ние навлизаме вече във втората фаза на електрическия си проект, другите тепърва започват.
Убедени сме, че между 2020 и 2030 година ще станем свидетели на прословутата повратна точка, след която електромобилите и другите автомобили с нулеви емисии ще станат мейнстрийм, ще станат основен компонент от пазара.
Има информации, че може да преместите производството на бъдещото си хибридно MINI в Холандия вместо в Оксфорд, заради Brexit. Минаха повече от осем месеца след референдума, има ли вече някаква яснота какво ще се случи с вашия бизнес в Обединеното кралство?
- Същата ситуация като с Америка. Единственият факт, който знаем със сигурност, е, че хората гласуваха за Brexit. Но какво точно означава той, никой не може да ти каже в момента. Ние имаме възможности за реакция. Произвеждаме MINI в Оксфорд, но имаме и мощности в Холандия. Тоест стратегически сме доста гъвкави. Но това е наша политика по начало - да имаме заводи по цял свят. Това няма нищо общо с политиката - продиктувано е от икономически нужди.
Групата BMW се раздели с трима от водещите си дизайнери в последните месеци, включително и с главния дизайнер на MINI. Съвпадение ли е това? Какво очаквате да получите от дизайнерския си отдел в следващите години?
- Те просто получиха атрактивни предложения от нови компании, най-вече от Китай, и затова напуснаха. Няма никакво съвпадение - просто тези нови компании осъзнаха колко важен е дизайнът. Ние смятаме, че дизайнът е една от главните причини хората да си купуват продуктите на определена марка. И, по втората част на въпроса ви, за нас е изключително важно да имаме точните, компетентни хора в нашите дизайнерски центрове.
Групата BMW е също сред пионерите в бизнеса със споделяне и наемане на автомобили. Но тази тенденция, която трябва да ни накара да използваме по-ефикасно колите си, не означава ли също, че ще използваме по-малко от тях? Собствените ви усилия в тази посока няма ли в крайна сметка да намалят продажбите ви?
- Не се стремим нарочно да намалим продажбите си, разбира се. Но искаме да сме част от тази тенденция, която забелязваме в много големи градове по цял свят - че притежаването на автомобил и ползването на автомобил стават две различни неща, особено за по-младите хора. Така че ние се подготвяме, за да можем да предложим нещо и на този пазар. Затова инвестирахме толкова много в неща като DriveNow, нашата програма за споделяне на автомобили.
Последният Rolls-Royce Phantom напусна фабриката миналия месец и сега предстои поне една година пауза, преди да се появи следващото поколение. Каква е причината за това прекъсване - само технически задачи във фабриката, или донякъде и психологически ход, за да се създаде очакване?
- От една страна, тя е продиктувана от производствените специфики. Ние напълно преустройваме завода си в Гудууд, така че да можем да произвеждаме всички модели Rolls-Royce на една поточна линия. Включително и Phantom. Втората причина е, че винаги сме искали да сме много открити с клиентите на Rolls-Royce. Затова и толкова отрано ги предупредихме кога ще приключим със сегашното поколение и кога точно могат да очакват следващото. Но главната причина е преустройството на фабриката.
Вие отговаряте също за следпродажбеното обслужване в групата. При почти всички автомобилни компании то е основен източник на приходи, но как ще му се отрази електрификацията? Твърди се, че електромобилите ще са по-надеждни и ще се нуждаят от по-малко поддръжка.
- От една страна - да, прав сте, ще има по-малко поддръжка. От друга обаче, в бъдещия свят на споделяне на автомобилите ще е нужно повече освежаване, повече претапициране. Защото колите ще се използват по-често, по-интензивно. Това значи протриване на седалките, захабяване на материалите в интериора. Така че мисля, че и при електромобилите има сериозен потенциал за следпродажбено обслужване при нашите дилъри.
- BMW обяви началото на нова ера (ВИДЕО)
- BMW: изцяло безпилотна кола след 4 години
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.