Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Какви двигатели готви Volkswagen
Последствията от скандала с дизеловите двигатели на Volkswagen все още не са отминали, но постепенно германският компания излиза от тежкото положение, в което изпадна. На специално мероприятие за медиите производителят показа някои от новите мотори, на които ще разчита, преди пълното преминаване към електромобили.
Немците твърдят, че са си научили урока и на тези двигатели може да се вярва. Те са бензинови, дизелови, метанови (CNG) и електрически. Според прогнозите, през 2025 г. половината от производството на концерна VW Group ще бъде на автомобили със стандартни двигатели с вътрешно горене, а другата половина ще си разделят хибридите и електромобилите. Ето и основните от тях:
БЕНЗИНОВИ МОТОРИ
Бензинов 1,5 TSI
Това е „двигателят на прогреса”, както го определят във Volkswagen - EA211 1.5 TSI evo (мощност 130-160 к.с.). Той работи по цикъла на Милър и разполага с електрически турбини и променлива геометрия, като е първият мотор от този тип, който ще се поставя на масови модели. Това е възможно благодарение на малкия му работен обем.
Като цяло базовата серия EA211 представляват 3-и или 4-цилиндрови блокове с обем 1,0-1,5 литра. Тяхната мощност е от 60 до 177 к.с., а максималният въртящ момент варира межд 95 и 300 Нм. Германците твърдят, че това семейство мотори предлага най-добрата икономия на гориво и екологични показатели в този клас.
Volkswagen Golf 1,5 TSI Evo
Под капака на този прототип, предназначен за пазара в САЩ, е поставена версия на 1,5-литровия TSI Evo с мощност 130 к.с. и максимален въртящ момент от 200 Нм още при 1300 об/мин. Моторът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, която също ще се предлага в Щатите. В Европа двигателят ще бъде комбиниран с 6-степенна механична трансмисия или с роботизирана DSG.
МЕТАНОВИ ДВИГАТЕЛИ
Volkswagen Golf 1,4 TGI (CNG)
При модела Golf 1,4 TGI с мощност 110 к.с. двете бутилки за метан са разположени в задната част. Те събират общо 30 кг., като при разход от 3,5 кг на 100 км този автомобил би трябвало да предложи пробег от 450 км. Проблем пред Volkswagen е липсата на достатъчно зарядни станции, както и слабата информираност на хората ползите на метана като гориво. В концерна обаче възлагат надежди на още един такъв мотор – 1,0 TGI с 90 к.с., който се предлага на VW Polo, а вероятно ще се поставя още на VW T-Cross и на новото Audi A1.
Volkswagenn Golf 1,5 TGI Evo
Двигателят с обем 1,5 литра и мощност 130 к.с., ще се предлага и във версия с метан (CNG). При него настройките на електрическата турбина са различни от тези на бензиновата модификация, което позволява добро ускорение още на ниски обороти. Засега от Volkswagen не разкриват характеристиките на мотора, но се предполага, че те ще бъдат подобни на тези на предишния агрегат.
ДИЗЕЛИ
След скандала Volkswagen обръща все по-сериозно внимание на дизеловите си мотори. На снимката е дизеловият EA288 2,0 TDI BiTurbo с мощност 240 к.с. , при който ще бъде използвана системата SCR. Това е технология, която пречиства вредните емисии на мотора със специален разтвор от карбамид – AdBlue. Неговата задача е да прихване отработените газове и неизползваното гориво, и да ги превърне в азот и вода на излизане от ауспуха. При SCR процесът се извършва два пъти, тъй като засяга и изпускателната система. Така ефектът от него се увеличава с 40%.
Volkswagen Touareg TDI
Новият Touareg все още не е представен официално, но се знае, че той ще получи същият този 4-цилиндров EA288 2,0 TDI. Моторът има електрическа турбина - e-compressor, която напълно премахва „турбо дупката” и съответно подобрява значително поведението си на пътя. Какви точно са разходът на гориво и екологичните показателите на агрегата, предстои да се разбере.
ХИБРИДИ И ЕЛЕКТРОМОБИЛИ
Във Volkswagen вече са готови с технологиите, които ще предложат в най-близко бъдеще. Германците ще залагат на така наречените „меки хибриди” с 48-волтов стартер-генератор или на по-сложна система с допълнителен електромотор с 34 к.с., който ще се поставя на предната или на задната ос. „Меките хибриди” ще осигуряват пробег от 2 км само на ток, докато тези, които ще се зареждат от електропреносната мрежа – до 80 км. При електромобилите целта е достигане на пробег 500 км, но това е в по-далечна перспектива.
Volkswagen Tiguan MHEV Plus
В компанията са гототови с прототип на Tiguan, при който допълнителният електомотор с 34 к.с. е поставен на задната ос и така се получава система за задвижване на четирите колела. От Volkswagen признават, че подобна система не е предназначена за сериозен оф-роуд, но пък е достатъчна да спре буксуването и да „измъкне” автомобила на заледен участък. Хибридната версия на Tiguan 4WD ще се продава едновременно с тази, която е оборудвана със стандартно 4х4.
Volkswagen Golf GTE-Performance
Още един хибрид, на който германците ще разчитат в близките години. Тази модификация се зарежда от електропреносната мрежа, като разчита на електрически двигател с 34 к.с. и бензинов 1,4 TSI мотор с мощност 150 к.с. и 200 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 7,6 секунди, а средният разход на гориво е 2 л/100 км (според производителя, разбира се). Зареждането на батериите отнема 4 часа.
Volkswagen e-up!
Електрическият e-up! ще предложи пробег от 160 км с едно зареждане на батериите. Неговата мощност е 82 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 12,4 секунди. Максималната скорост е 130 км/ч. Общо-взето автомобил, който наистина е само преход към бъдещата електрификация на превозните средства.
Снимки: Autonews
- Volkswagen ще инвестира 1,8 млрд. евро в новия Golf
- Възходът на Volkswagen остави конкурентите в Германия далеч назад
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.