България е забележителен пазар за Renault

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » България е забележителен пазар за Renault

България е забележителен пазар за Renault

Дени Ле Вот, старши вицепрезидент на Renault и АвтоВАЗ, пред "Колела" (ВИДЕО)

Какви са спецификите на България като автомобилен пазар и може ли страната ни да стане краен производител на автомобили? КОЛЕЛА зададе тези въпроси на Дени Ле Вот, старши вицепрезидент на групата Renault, шеф на компанията за регион Евразия, в който попада и България, и също така вицепрезидент на руския гигант АвтоВАЗ.



Г-н Ле Вот, доволен ли сте от начина, по който се развива бизнесът ви в България? Какви са очакванията ви за тази година?
- Групата Renault е много доволна от напредъка на продажбите си в България. Както знаете, през миналата година постигнахме 24% пазарен дял. Това е изключителен резултат. Всички модели на Renault и всички модели на Dacia са много успешни на българския пазар. Целта ни е да се справяме все по-добре всяка следваща година.

България в последните години се утвърди като производител на автомобилни компоненти. Би ли могла да е интересна за Renault и като производствена база?
- Знаете, че в Източна Европа ние имаме сериозно предприятие в Румъния. Но е вярно също, че автомобилната промишленост в наши дни е абсолютно глобална. Така че когато става дума за наши доставчици и за техните поддоставчици, съм сигурен, че все повече от тях ще се разполагат в България.

Кои бяха най-добре и най-зле представилите се пазари във вашия регион за последната година?
- Зле представили се няма. Но като труден пазар се очерта Русия, където дълго време тенденцията бе надолу, а и рублата бе доста отслабена. Случаят вече не е такъв. Колкото до силните ни пазари, не мога да не започна с България, с този забележителен пазарен дял. Но записахме също доста добри резултати в Турция, в Беларус... Да не забравяме и Румъния, където имаме много солиден дял.

България е забележителен пазар за Renault

Dacia бе една от очевидните истории на успеха в европейската индустрия в последните години. Но ще успеете ли да съхраните тази марка като бюджетна, да устоите на неизбежното изкушение да побутнете цените нагоре?
- Еволюцията на Dacia се подчинява на един и същи  принцип. За да запазим пазарния дял и привлекателността на марката, ще трябва да предлагаме все повече съдържание в този продукт. Така беше и досега: с добавянето на Duster, Sandero и Sandero Stepway ние обогатихме гамата, но запазихме непокътнато нашето ДНК, в чиято основа е най-доброто съотношение между качество и цена. И ще продължим така.

България е забележителен пазар за Renault

Прекарахте много време в Русия, преди да поемете сегашния си пост. Как виждате бъдещето на АвтоВАЗ в рамките на групата Renault? Планирате ли експанзия на "Лада" и извън пазарите от бившия СССР?
- АвтоВАЗ е много важен бизнес за нас. Както знаете, от началото на тази година компанията бе консолидирана и вече е пълноправна част от групата Renault. Но бъдещето на "Лада" е свързано преди всичко с Русия. Целта ни е да задържим марката на около 20 процента пазарен дял там, което е факт към момента, и да се развиваме успоредно с пазара. През миналата година руският пазар бе за милион и половина нови автомобила. Очакваме до 2020 година да достигне два милиона.
Извън Русия, "Лада" понесе известен удар от свиването на казахстанския пазар, един от най-важните за АвтоВАЗ. Бъдещето развитие на експорта на Автоваз е свързано най-вече със страните от бившия СССР. Но активно следим и други възможности, разбира се.

България е забележителен пазар за Renault

Един последен въпрос: групата Renault е сред пионерите в областта на електрификацията. Но пазарите във вашия регион са доста по-трудни в това отношение. Какво е необходимо, за да наложите електромобилите и на тях?
- Знаете ли, за да наложиш електрическите автомобили, се нуждаеш от три неща. Първо, от продукт - това ние го имаме. Вече имаме Renault Zoe с 400 километра обсег, което премахва разбираемия страх на клиентите от ограничения пробег.
Имаме цяла електрическа гама, включително лекотоварни модели.
Второто нещо, от което се нуждаеш, е инфраструктура. Тя вече зависи не само от производителя, но и от правителството, от градовете и местните власти. Тази част, трябва да признаем, все още е по-слабо развита в Източна Европа в сравнение със Западна.
И накрая се нуждаеш от желанието, от апетита на клиентите да карат електрически автомобили. От една страна, то идва от стремежа да се намалят вредните емисии, да се спаси планетата. Но от друга, тези автомобили са наистина забавни за каране. С много въртящ момент при ниски скорости, това са фантастични коли за големия град. Аз поне ги карам с удоволствие.

България е забележителен пазар за Renault

Още по темата
  • Излиза ли математиката – тестваме обновеното Renault Zoe
  • Българин рисува топ-моделите на Renault и Dacia

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн