Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Защо GM спаси Buick, а остави Pontiac да умре?
Все още са пресни спомените от 2008 г., когато икономиката на САЩ рухна, продажбите на автомобили рязко спаднаха и двата най-големи автомобилни производителя – концерните General Motors и Chrysler, обявиха фалит. След това дойде 2009 г., когато американското правителство помогна GM да се спаси, но това стана с въвеждането на редица мерки и ограничения.
Buick Rivera
Основната от тях бе изискването концернът за закрие 4 от марките си, за да намали загубите си. За три от тях нямаше съмнения – под ножа паднаха всъдеходната икона Hummer, шведският Saab, който дълги години играеше роля на бездънна яма за наливане на пари, както и разполагащия с малка гама модели Saturn. От друга страна масовият бранд Chevrolet, луксозният Cadillac и носещият големи приходи GMC бяха спокойни за съдбата си.
Така останаха Pontiac и Buick – две марки със силно наследство и история, но с ниски продажби. Мнозина бяха уверени, че именно Buick ще бъде закрит, тъй като имаше имиджа на „старчески” бранд, докато Pontiac бе насочен към младата аудитория. Малцина обаче разбраха защо се случи точно обратното – Buick оцеля, а Pontiac умря.
Buick Velite
Първият ключов факт за това решение бе дългата историята на Buick в Китай. Още в началото на XX век най-влиятелните граждани на тази страна имаха Buick в своя гараж. През 1930 г. всеки шести автомобил в страната е от тази марка. Затова, когато през 1999 г. GM създаден съвместно предприятие с китайска фирма в Шанхай, бе избран именно Buick, който в наши дни си остава най-продаваният бранд на концерна на най-големия пазар в света.
Втората причина е смяната на дизайна, случила се през 2006 г. с пускането на концептуалния кросоувър Enclave. Той е вдъхновен от кабриолета Buick Velite, чиято цел е именно да бъде направен ренесанс в дизайна на автомобилите на GM. И когато през 2008 г. стартира серийното производство на Enclave, този автомобил привлича бързо вниманието на китайците и започва да се продава добре. Година по-късно GM вече е преодолял опасността от фалит и Buick започва да набира скорост.
Buick Enclave
Ръст на продажбите се отчита не само в Китай, но и на пазара в САЩ. Вече 4 поредни години Buick записва рекордни резултати, като през периода януари-октомври 2016 г. марката премина 1 млн. продажби в цял свят. Това е с 23% повече от 2015 г. – нещо, с което нито една марка не може да се похвали. В същото време расте и гамата модели, в която се включват компактният Verano, средният Regal (двойник на Opel Insignia) и големият LaCrosse – все седани, каквито в Китай се търсят много.
Към тях трябва да се добави и 7-местният кросоувър Enclave, както и появилият се преди 3 години премиум-кросоувър Encore (близнак на Opel Mokka), който също се превръща в бестселър. През 2016 г. Verano бе спрян, но от Европа пристигна Opel Cascada, който сложи емблема Buick. На свой ред LaCrosse получи фейслифт и стана по-атрактивен по-атрактивен. Излезе и кросоувърът Envision , за да се настани между Encore и Enclave.
Buick LaCrosse
Разбира се, за да бъде трансформиран един загиващ бранд в световен феномен, трябва и още нещо освен привлекателен дизайн. В случая Buick използва отсъствието на Pontiac и на закрития още по-рано Oldsmobile, за да се настани в ценовата ниша между Chevrolet и Cadillac. Марката започна да предлага с добро оборудване, които да могат да си съперничат с Lexus, Infiniti, Acura и Lincoln. В същото време Cadillac започна да се цели по-високия сегмент, което остави доста пространство, за да може Buick да се разширява.
Сред важните фактори за възхода на марката са още качеството, надеждността и удовлетвореността на клиентите. Статистиката показва, че Buick е силен в тези три аспекта. Марката заето 7-о място от общо 30 бранда, продавани в САШ, като се настани зад BMW, но изпревари Lexus, Infiniti и други свои клиенти в рейтинга Initial Quality Study 2016. Тази класация определя наличието на реални и предполагаеми повреди в автомобилите през първите 3 месеца след продажбата им.
Buick Avenir
В класацията Vehicle Dependability Study, която изследва надеждността на автомобилите през първите им 3 години, Buick се настани на трета позиция. Това обаче не задоволява шефовете на марката и те продължават да търсят развитие. Следващият им ход е създаването на луксозен суббранд – Avenir, който дебютира през януари 2016 г. с впечатляващ концепт, носещ същото име.
Buick Velite
Няколко месеца по-късно бе представен и концептуалният електромобил Velite, който демонстрира амбициите на марката за създаването на екологично чисти модели. Той е направен на базата на Chevrolet Volt, но със сигурност ще се продава значително по-добре от абсурдно скъпия Cadillac ELR, който също използва Volt за своя основа.
Снимки: General Motors
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.