Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Тест-драйв на новата Opel Antara
Всички снимки
Те бяха подбрали трасе, което включваше подбалканския път към Казанлък, лек офроуд и магистрала. Именно лекият офроуд обаче се оказа най-интересен и зрелищен, тъй като вечерта преди това изпитание се бе изсипал проливен дъжд.
Дъждът беше направил реките в района доста пълноводни, а за наше щастие пътят ни минаваше през цели три. Първите две прегазихме с лекота, въпреки че водата почти покриваше гумите на Antara.
На третото преминаване обаче нещата загрубяха. Реката, през която трябваше да преминат шестте тест возила, беше доста дълбока, което леко ни стресна – все пак не искахме да се мокрим.
За наша изненада всички коли преминаха без проблем. По време на преминаването водата миеше предния капак на Antara, което, меко казано, ни притесни, тъй като при такива условия двигателят лесно може да засмуче вода, което би довело до тежък ремонт.
Честно казано, останахме изненадани от възможностите на Opel Antara. Тя не е офроуд автомобил и не ви препоръчваме да се бутате в такива места с нея. Ако обаче ви се наложи, може да разчитате на Antara.
Както и да е – освен че премина през водата, без да ни намокри (в купето и багажника не влезе дори капка вода), Opel Antara ни изненада приятно с още няколко неща.
Промени
За разлика от предишната версия новата Antara стои доста по-стабилно на пътя. Накланянето в завой е минимално, изненадващо добро за подобен тип автомобил. Возията също е подобрена благодарение на увеличеното междуосие и увеличената стъпка.
Воланът, чиито характеристики зависят от скоростта на движение, също е станал по-директен, салонът е оборудван с допълнително обезшумяване, а всички двигатели са получили по около 30 допълнителни конски сили.
Външният дизайн е леко пипнат чрез променена предна част с хромирана рамка и широка хромирана лайстна, нови светлини за мъгла и нови задни светлини, но като цяло промените са минимални – вижте двата модела един до друг в галерията със снимки.
В интериора открихме по-добри материали – меко на допир табло и приятни тапицерии (особено харесахме съчетанието между кожа и текстил, който представлява материя, наподобяваща ратан). Интегрирани са още – нов инструментален панел с нови графични решения, централна конзола с нов дизайн и допълнително място за съхранение на предмети.
Едно от тези места се е открило благодарение на новата електрическа ръчна спирачка, която замества старата, механична. То е скрито под поставките за чаши и предлага обем, достатъчен за 5-6 бутилки с вода (500 мл).
Двигателите оставяме накрая, тъй като вече сме ви запознавали с тях. Имахме възможността да изпитаме всички три двигателя на новата Antara, но особено добро впечатление ни направи най-мощният дизел със 184 к.с.
За нас това е оптималният вариант за Antara. Харчи малко повече от другия дизел и ускорява малко по-добре от него.
По нагорнищата около Клисура с четири човека на борда 2.2-литровият CDTI агрегат не се задъхваше и доставяше точно толкова, колкото е необходимо на подобен тип автомобил.
За феновете на бензина е предвиден 2.4-литров ECOTEC агрегат с увеличена до 167 к.с. мощност. Той е по-муден от дизеловия, тъй като не разполага със система за принудително пълнене. Изисква по-високи обороти, с които се представя добре и които го карат да звучи изненадващо приятно.
Двигатели
Изцяло преработената гама от двигатели включва два дизелови и един бензинов агрегат, чийто нива на емисии отговарят на стандарта Euro 5 и осигуряват подобрена динамика с намален разход на гориво и емисии на въглероден двуокис. Двата възможни варианта за трансмисии – шестстепенна механична или автоматична – също са изцяло нови разработки.
Дизеловият двигател 2.2 CDTI се предлага в два варианта на мощност. Версията със 120 кВт/163 к.с. разполага с максимален въртящ момент 350 Нм и може да бъде съчетана с предно или двойно предаване и механична или автоматична трансмисия. С разход на гориво от 6.3 л/100 км (CO2: 167 г/км), ускорение от нула до 100 км/ч за 9.9 секунди и максимална скорост 189 км/ч (отнасящи се за версията с предно предаване и механична предавателна кутия), този силов агрегат предлага балансирано съчетание на ефективност и динамика.
По-мощният дизелов мотор със 135 кВт/184 к.с. (с максимален въртящ момент 400 Нм) се предлага стандартно със задвижване на четирите колела и може да се поръча както с механична, така и с автоматична трансмисия. Той впечатлява с отлична динамика и нисък разход на гориво – ускорението от нула до 100 км/ч става за 9.6 секунди, максималната скорост достига 200 км/ч, а сто километра се изминават с 6.6 л, съответстващи на 175 г/км емисии на CO2 .
Алтернатива на дизеловите двигатели е бензиновият 2.4 ECOTEC агрегат с мощност 123 кВт/167 к.с. и въртящ момент 230 Нм, който се предлага с предно предаване и механична трансмисия или задвижване на четирите колела с механична или автоматична предавателна кутия. Оборудван с този агрегат автомобилът ускорява от нула до 100 км/ч за 10.5 секунди, постига максимална скорост 190 км/ч , има разход 8.8 л/100 км и емисии на CO2 от 206 г/км (за версията с предно предаване и механична трансмисия).
Цени
Цените на новата Opel Antara стартират от 43 930 лева с ДДС за бензиновата версия с предно задвижване, от 49 795 лева с ДДС за дизеловата със 163 к.с. и предно задвижване, и от 59 280 лева с ДДС за най-силния дизел с AWD задвижване.
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.