Peugeot 207 на рали Монте Карло Една успешна история

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Peugeot 207 на рали Монте Карло Една успешна история

Peugeot 207 на рали Монте Карло Една успешна история

Peugeot и столетникът
Дългогодишните отношения между Peugeot и рали Монте Карло раждат много вълнуващи моменти. През 1985, Ари Ватанен води убедително, когато наказание от 8 минути го принуждава да предприеме невероятна атака, за да изведе своя Peugeot 205 Турбо 16 начело. През 2009, 207 Super 2000 ознаменува с историческа тройна победа включването на Рали Монте Карло в IRC. Автори са Себастиан Ожие, Фреди Лоа и Стефан Саразен. Две години по-късно, Peugeot иска да отбележи стогодишнината на най-старото автомобилно състезание с нов успех.

Peugeot 207, референцията в категория Super 2000
Вече три години, в Рали Монте Карло участват автомобили от категорията S2000. Тя е създадена от Международната Автомобилна Федерация, за да отговори на нуждите на частните екипажи, фирмите за тунинг и филиалите. В рамките на този регламент, Peugeot предоставя на клиентите си 207 S2000. До момента са произведени и продадени 95 автомобила, спечелили три последователни титли IRC, от 2007 до 2009, и 207 S2000 вече е референция в категорията. През есента на 2010, Peugeot Sport въведе версията „Evolution 2011” на  207 S2000. Тя представлява голяма крачка напред по отношение на мощността и гъвкавостта на използване на двигателя, точността на предния мост и адаптирането на характеристиките на амортисьорите към различните настилки.
Peugeot Sport предлага на клиентите си последните подобрения, разработени от инженерите му.

По случай своята 100-годишнина и 79-ото си издание, Рали Монте Карло ограничи до 120 броя екипажите на старта. 30 от тях са с S2000, 15 от които Peugeot 207 S2000!

Първите филиали
Peugeot Франция ще участва с три 207 S2000 и трио в състав: норвежецът Петер Солберг, световен рали шампион за 2003, Браян Буфие, шампион на Франция за 2010, и „поливалентният“ Стефан Саразен, еднакво бърз на пътя и на писта.

От няколко години в IRC участват активно няколко филиала Peugeot. Сред тях са Peugeot Белгия-Люксембург, който през 2008 спечели две титли в класирането на пилотите, Peugeot Великобритания, който се наложи в същото съревнование през 2009, и Peugeot Португалия.

Peugeot Белгия-Люксембург залага на младежта и лансира дебютанта Тиери Ньовил, на 22 години, докато Peugeot Великобритания предпочита опита на своя нов пилот Гай Уилкс. На 22 януари, финала на ралито, той ще навърши 30 години! Peugeot Португалия се доверява отново на Бруно Магалаеш, многократен национален шампион, победител в манша на IRC на Азорските острови и 5-и в крайното класиране на шампионата за 2010.

Други пилоти и то значими решиха да заложат на Peugeot, за да си осигурят най-добрите шансове за победа. Сред тя са Джандоменико Басо, бивш шампион на Италия, финландецът Тони Гардемайстер, който има много успехи в Монако, както и Франсоа Делкур, победител в състезанието през 1994.

Връщане на класическите специални етапи
По повод 100-годишнината на ралито, Автомобилният Клуб на Монако реши да направи реверанс към традицията, като възстанови специалния етап „Мулинон-Антрег“, с класическото му трасе от 70-те години. След спиране във Вал-ле-Бен за евентуална смяна на гумите, участниците ще атакуват Бюрзе, в дългата му версия, която включва цялото плато на Лашан-Рафаел, с пристигане в Сен-Марсиал. Не по-малко класическата обиколка на Сен-Боне-льо-Фроа ще бъде измината два пъти.

След деня, прекаран в Ардеш и От-Лоар, пилотите ще навлязат в областта на Рона, за да стигнат до Веркор. За по-голямо удобство, известният специален етап на Сен-Жан-ан-Роайан е разделен на две отсечки, които ще бъдат изминати два пъти на 20 януари. На 21-и, петък,  пилотите ще потеглят обратно към Монако. Денят ще започне със специалния етап Монтобан на Узев – Егале, който включва преминаването през доста негостоприемния проход Петри.
Същата вечер, „оцелелите“ ще атакуват прохода Тюрини, по класическото му трасе, от Мулине до Ла Болен, представляващо 12 км изкачване, следвани от 12 км главозамайващо спускане. „Нощта на Тюрини“ включва два специални етапа, всеки от които се изминава по два пъти. Тя завършва на пристанището в Монако, в събота 22 януари около 1 часа сутринта, когато ще стане ясен победителят.


Източник: rs-auto.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн