Opel с нова бранд комуникация Wir leben Autos

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Opel с нова бранд комуникация Wir leben Autos

Opel с нова бранд комуникация Wir leben Autos

Opel представя новата си бранд комуникация, както и новия си комуникационен дизайн. Кампанията за флагмана на Opel - модела Insignia, ще постави началото и на международното партньорство на марката с водещата криейтив агенция Scholz & Friends. Тя ще стартира в 36 държави и ще използва разнообразна гама от комуникационни канали като телевизия, печатни издания, онлайн, търговски и диалогов маркетинг.

“Изразът ‘Wir leben Autos’ се запазва като марков слоган в Европа,” отбелязва Ален Висер, вицепрезидент, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбените дейности в Adam Opel AG. “Ние желаем по-ясно и красноречиво да покажем, че Opel е позициониран дълбоко в сърцето на обществото. Марката предлага реални и практически приложими технически нововъведения на достъпни цени и индивидуален, модерен дизайн.”

Новият подход е с изчистен, самоуверен стил на комуникиране на марковите послания. “С този подход ние засилваме връзката между нашите автомобили и нашите клиенти. Opel иска да осигури практични решения на реалните нужди на модерните клиенти,” отбелязва Томас Каетано, директор бранд маркетинг на  Opel/Vauxhall. “Opel е непредубедена и отговорна компания. В новата кампания, която започва по подобаващ начин с успешния модел Insignia, марката представя себе си с гордост и по един истински динамичен начин.”

“Очакваме новата бранд комуникация да ни поведе към още по-голяма разпознаваемост на нашите продукти на пазара и на Opel в обществото,” добавя Ален Висер. Мотото на новата кампания на Insignia подчертава новата самоувереност: “Най-добрият автомобил, който някога сме създавали.” С множество национални и международни награди, този модел демонстрира успеха на Opel по пътя към най-доброто.

В допълнение към ясните и смели послания определящите стилови елементи на новата бранд комуникация включват комуникационен дизайн с характерен за марката шрифт и традиционните за Opel жълт, черен и бял цвят. В близките месеци новата бранд комуникация на Opel ще бъде също и ключов елемент в много други моделни премиери. Сред тях са очакваната с огромен интерес електрическа  Ampera, следващото поколение на Zafira и спортното компактно купе Astra GTC.


Източник: rs-auto.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн