Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Живи легенди: 10-те най-бързи сериийни коли на Honda
Само преди няколко дни стана ясно, че Honda е успяла да продаде 100-милионния автомобил в своята история. Това ни накара да се сетим за богатото наследство, което японската компанията ни завеща що се отнася до спортните модели и високопроизводителните версии на ежедневни коли. Разбира се, в историята си японската компания е произвела толкова атрактивни автомобили, че е трудно човек да сведе бройката до десет, което обяснява и липсата на някои изявени легенди. И така, представяме ви 10-те живи легенди на Honda, сред които ще откриете както екзотични суперавтомобили, така и хотхеч модели, които могат да засрамят почти всеки автомобил на светофара.
1. Honda NSX 1990-2005
Още когато стана ясно, че самият Айртон Сена се е заел да помага на Honda с разработката на първия NSX, се разбра, че тази кола ще се превърне в легенда. Резултатите от това сътрудничество веднага привлякоха хиляди хора, желаещи да седнат зад волана на тази кола. Тя има 3.0-литров V6 двигател с 290 к.с. и VTEC система за променливо газоразпределение, а удоволствието от шофирането й може да се сравни с това зад волана на истински състезателен автомобил.
Управлението е директно, шасито предоставя достатъчна обратна връзка дори за пилот от Формула 1, а двигателят е високооборотен и гъвкав. С покупката на тази кола, отбрана група от хора са получили японско Ferrari на цената на Fiat. Толкова е просто.
2. Honda Civic Type R 2015 - днес
Трябва да свикнем, че почти всички коли в този списък ще имат добавка Type R към името си. Това важи и за последния Civic Type R, който се доказа като един от най-забавните хотхеч модели на пазара. Той има 2.0-литров турбо двигател с 306 к.с. и въпреки че безспорно е загубил част от чара на старите хотхечове в името на безопасността, неговата мощност е достатъчна за постигането на ускорение от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди. Нещо повече, този Civic е най-бързият хечбек, който може да си купите в момента. Като доказателство идва резултатът му от 7:50.63 минути на германската писта “Нюрбургринг”.
3. Honda Civic Type R 2001-2005
Няма как да не споменем и предишният Civic Type R, който заслужава третото място в класацията ни. Това е първият Civic, който се предлага официално във Великобритания (където се и произвежда), а след излизането си на пазара там, феновете на хотхеч моделите полудяват по него. Този модел има модерно многоточково задно окачване, което е комбинирано с чудесна дистрибуция на теглото, а това дава увереност на шофьора да изстиска всяко “конче от двигателя”. По това време Civic Type R е оборудван с 2.0-литров 4-цилиндров VTEC двигател с атмосферно пълнене и 200 к.с. при 7400 об/мин. Мнозина се оплакват, че въртящият момент е малко нисък, но никой не недоволства от ускорението до 100 км/ч за 6.8 секунди.
4. Honda S2000 1999-2009
Високооборотният роудстър Honda S2000 бързо се налага на пазара и не е чудно защо. Моделът представлява двуместно спортно кабрио, имащо за цел да се конкурира с Porsche Boxster. Подобно на NSX и Civic Type R, акцентът в тази кола пада на високооборотният 2.0-литров VTEC двигател, развиващ в този случай 240 к.с. Червената зона на оборотомера е чак на 9000 об/мин, което означава само едно - брилянтен пищящ звук.
Ранните модели стават известни с нервното си поведение на пътя, но това означавало само едно - това е кола, която се нуждае от опитен шофьор, а пъргавостта й може да се сравни с тази на муха, опитваща се да избяга от навит на руло вестник. По-късно Honda преработва задното окачване, което прави управлението по-лесно.
5. Honda Integra Type R 1995-2001
Още един от Type R моделите, за който си струва да се поговори. Integra Type R е рядка гледка в Европа, което я прави много ценена от верните й фенове. Пуристите смятат, че оригиналният DC2 модел е най-чистият и приятен за каране, макар че следващият DC5 е не по-малко прецизен автомобил. Външността на купето носи състезателния дух в себе си, а интериорът е семпъл и насочва вниманието единствено към първичните усещания зад волана. Оригиналният DC2 вариант на Integra Type R тежи едва 1060 кг и разчита на 1.8-литров VTEC двигател с 200 к.с. Той е достатъчен, за да ускори колата до 100 км/ч за 6.2 секунди, но в този случай не това е най-важното.
Всички я обичат не заради скоростта й по права линия, а заради напредничавото окачване с по два носача на колело, допълнителните “разпънки”, по-дебелите стабилизиращи щанги и с 15 мм по-ниското окачване, които в комплект осигуряват поведение, което кара британската преса да обяви неофициално Integra Type R за най-добрият спортен модел с предно предаване.
6. Honda Accord Type R 1998-2002
С изключение на гигантското задно крило, Honda Accord Type R е по-скоро вълк в овча кожа. Този автомобил не привлича нежелано внимание с крещяща стилистика, но за сметка на това е екипиран с предостатъчно мощност за седан с четири врати. Accord Type R се задвижва от по-голям 2.2-литров VTEC мотор спрямо останалите автомобили на японците, носещи обозначението Type R. Благодарение на това инженерно решение, Accord Type R е по-култивиран автомобил с по-плавно разгръщане на мощността в средния оборотен диапазон.
Имайки предвид относително скромните 210 к.с., автомобилът предлага впечатляващо ускорение от 0 до 100 км/ч за 6.9 секунди. Този Accord Type R бил японският отговор на BMW M3.
7. Honda Civic Type R 1997-2000
Това безспорно е един от най-обичаните модели на Civic в историята. Това е първият семеен хечбек на Honda, който носи специалната табелка Type R. Това е и автомобилът, който поставя началото на изцяло нова философия за Honda, като комбинира серия от стратегии за олекотяване с ръчно настроен 1.6-литров 4-цилиндров двигател и диференциал с ограничено приплъзване. Разбира се, моторът е оборудван със системата за променливо газоразпределение VTEC, която впоследствие се превръща в легенда.
Всички 182 к.с. и 160 Нм, произведени от двигателя, задвижват предните колела с помощта на 5-скоростна кутия с къси предавки. Японските инженери толкова се заиграли с проекта, че дори усилили заварките по купето, за да го стабилизират допълнително и да може да понесе по-високата мощност. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6.5 секунди.
8. Honda Civic Type R 2007-2010
Четвъртият и последен Civic се класира на 8-ото място в класацията ни. С третото поколение на Civic Type R японците решават да направят следващата крачка и да създадат футуристичен дизайн. Моделът, който носи заводското обозначение FN2, има елегантна линия на покрива, триъгълни изпускателни тръби и смел интериор, изпълнен с дигитални дисплеи.
Мощността на практика остава непроменена спрямо предишната генерация на модела - точно 200 к.с. - но VTEC системата получила нови настройки и вече се включва при по-ниски обороти, подпомагайки разгръщането на мощността. В сравнение със своя предшественик, автомобилът е малко по-тежък, но от друга страна е по-практичен и по-рафиниран като поведение. Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 6.6 секунди, а за тези, за които това не е достатъчно, моторспорт партньорът на Honda - Mugen - представя тунинг версия на колата, разполагаща с 240 к.с. Последната се изстрелва до 100 км/ч за 6 секунди.
9. Honda CR-X VTEC 1989-1992
Honda CR-X VTEC е едно от първите стилни и компактни Coupe модели. През 1989 г. мощността от 150 к.с. при 8000 об/мин е подхождала на атрактивния външен вид. Двигателят е 1.6-литров VTEC и е с атмосферно пълнене, както обикновено. За сравнение, един от актуалните по-това време хотхечове - Peugeot 205 GTi - разполагал с 1.9-литров двигател, но с едва 130 к.с.
Дизайнът на CR-X VTEC също бил напредничав за времето си - издълженият преден капак и отсечената задна част накарали автомобилът да се превърне в любимец за тунинг компаниите в бъдеще. Максималният въртящ момент бил 142 Нм, максималната скорост достигала 222 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч се извършвало за 7.2 секунди.
10. Honda S800 1967-1970
Това е първият модел на Honda, който пристига на английския пазар. Това се случва през 1967 г., но историята на японците със спортните автомобили започва четири години по-рано, когато на пазара се появява първият сериен автомобил на марката - S500. Двуместният модел бил оборудван с 531-кубиков 4-цилиндров двигател с 44 к.с. и два разпределителни вала, който бил вдъхновен от мотоциклетните двигатели на марката. Точно поради тази причина, агрегатът с лекота развива 9500 об/мин и задвижвал задните колела с помощта на верига. Теглото на машината било точно 680 кг, но за жалост от модела били произведени по-малко от 1500 бройки.
През 1964 г. на пазара се появил по-мощния модел S600, който разполагал с 606-кубиков двигател с 57 к.с. Той се предлагал като роудстър и купе и се превърнал в първата масово произвеждана Honda в света, от която били произведени 13 000 екземпляра.
И така идва моментът, в който се появява Honda S800. По-късните версии имали конвенционално задвижване с карданен вал, диференциал и заден мост, докато моторът бил 791-кубиков с два разпределителни вала и мощност от 70 к.с., благодарение на които автомобилът развивал максимална скорост от 160 км/ч. Мотоциклетната експертиза на Honda помогнала на инженерите да конструират двигателя така, че същият да развива впечатляващите и днес 10 000 об/мин. Скоростната кутия била механична и имала 4 предавки, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнемало 13.5 секунди.
Снимки: Honda
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.