Каталог
- ПРОМОЦИОНАЛНИ СТОКИ
-
Double Din / DVD / GPS / Навигация
- Универсални модели
- Alfa Romeo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Audi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- BMW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chevrolet Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Chrysler Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Citroen Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Fiat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Ford Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- GMC Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Great Wall Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Honda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hummer Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Hyundai Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- JEEP Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- KIA Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Land Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Lexus Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mazda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mercedes-Benz Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Mitsubishi Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- MG Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Nissan Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Opel Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Peugeot Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Porsche Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Renault Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Rover Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Seat Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Skoda Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Smart Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- SsangYong Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Subaru Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Suzuki Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Toyota Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- Volvo Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- VW Multimedia / Навигация / GPS / DVD / TV / Android
- КАМЕРИ
- Car Audio Интерфейси
- ViseeO Bluetooth Кит
- Xenon / HID комплекти
- Дневни / LED Светлини
- Видео интерфейси
- Парктроници
- LCD-TFT Монитори
- Антирадари
- Android Таблети
- CARBON Продукти
- Ангелски очи - Angel eyes
- GPS Навигации
- Фарове с Angel Eyes и LED
- Кристални и LED Стопове
-
Тунинг Продукти за Коли
- CAR HI-FI и MULTIMEDIA
- Защита за преден капак и броня VW
- АЛУМИНИЕВИ ФЛАНЦИ
- ЕКСТЕРИОР
- ЕЛЕКТРОННИ АКСЕСОАРИ
- ИНТЕРИОР
- ОПТИЧЕН ТУНИНГ
- ATP TUNING
- D2 RACING
- DBILAS-DYNAMIC
- SANDTLER
- ЗАГЛУШИТЕЛИ ЗА АУСПУХ
- ИЗПУСКАТЕЛНИ СИСТЕМИ
- КАТАЛИЗАТОРИ
- МЕКИ ВРЪЗКИ
- НАКРАЙНИЦИ ЗА АУСПУХ
- РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛОВЕ
- СПОРТНИ ГЪРНЕТА
- СПОРТНИ ФИЛТРИ
- ТУРБОКОМПРЕСОРИ
- СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ
- СПОРТНО ОКАЧВАНЕ
- ХРОМ АКСЕСОАРИ
- ЧИП ТУНИНГ/SPRINT BOOSTER
- Гуми и Джанти
- Мото и АТВ Аксесоари
- 4x4 Off Road
- Полезни Забавни За Фенове
- Инструменти
- Маркови Дрехи и Обувки
- Авточасти
- Ваучери
Реклама
Hyundai започва драстични икономии
Корейският автомобилен гигант Hyundai Motor отчита за четвърта поредна година намаляваща печалба, съобщи Automotive News и разкри за драстични икономии в компанията: от купуване на по-евтини крушки до орязване на полетите в бизнес класа.
Hyundai записва спад в печалбите по две основни причини – недостатъчно убедително присъствие на някои развиващи се пазари и недостатъчно SUV модели в гамата. SUV возилата остават най-популярните автомобили в световен мащаб и продажбите им растат непрекъснато.
Налагането на строгите икономии има една основна цел – Hyundai има нужда от време и средства, за да подготви нови модели, както и да им осигури по-модерен дизайн. „Опитваме се да се справим с несъответствието между тренда на пазара и нашата гама модели – обясни пред Automotive News източник от Hyundai, който потвърди, че компанията ще се насочи към производството на повече SUV модели. – Това е дългосрочен план. Засега се опитваме да спестим всеки цент.”
Драстични икономии
От октомври насам шефовете на Hyundai Motor Group са със заплати, намалени с 10% - нещо, което се случва за първи път от 7 години насам. Но има и нещо друго – за последните 5 години бройката на шефовете и директорите в Hyundai Motor е нараснала с 44%, до 293 човека, за последно преброявани през 2015 година. Други мерки за намаляване на разходите включват наемането на по-евтини хотелски стаи при командировки, включително и за големите шефове, както и заместването на пътуванията с видео конференции – всеки път, когато това е възможно.
В отговор на информацията за драстичните икономии, която беше разпространена и от агенция Reuters, от Hyundai обясниха, че компанията „предприема различни мерки за намаляване на разходите”, продиктувани от растящата несигурност пред бизнеса.
Според Ко Тае-бонг, анализатор в Hi Investment & Securities, другите разходи на Hyundai трудно могат да бъдат намалени, тъй като става въпрос за доставката на компоненти и части, при които маржът на печалба е критично малък, както и свиване на разходите на труд, въпреки че в заводите на компанията почти не присъстват профсъюзи.
Според анализатора, Hyundai трябва спешно да започне да инвестира повече в развитие на нови технологии, сред които попада и автономното придвижване на автомобилите. Hyundai разполага със сериозни кешови резерви, но много финансови специалисти са на мнение, че орязването на различни представителни разходи няма да има сериозен ефект върху бюджета на компанията.
Ръстът отмина
Hyundai демонстрира сериозно развитие веднага след световната икономическа криза – през 2009 година корейската компания беше единственият автомобилен производител, който успя да увеличи продажбите си в САЩ. Но Hyundai изостана в битката за лансиране на SUV модели на развитите пазари и заложи твърде много на развиващи се пазари като Русия, където продажбите намаляха.
За последните три години цената на акциите на Hyundai спадна с 40%, което е най-слабият резултат измежду всички големи световни автомобилни производители. В същото време шефовете на компанията в САЩ напуснаха, директорът по продажбите в Южна Корея беше сменен, както и шефът на поделението в Китай.
Предполага се, че тази година спадът в продажбите на Hyundai, както и в продажбите на Kia – марката, която е собственост на гиганта, може да доведе продажбите до 8 милиона коли. Това ще е първият спад от 1998 година насам, когато Hyundai купи по-малкия си корейски съперник. В Hyundai обаче очакват ръст на продажбите през следващата година.
„2016 беше трудна година за нас – призна изпълнителният вицепрезидент на Hyundai-Kia Парк-Хонг-джа. – Но нещата ще се подобрят, като очакваме важни пазари като Русия и Бразилия да си стъпят на крака.”
В същото време друг източник от компанията твърди, че очакванията за продажби за 2017 са намалени до 8,2 милиона коли. В средата на 2016 тази прогноза за следващата година беше 8,35 милиона коли.
Още сериозни мерки
Първите мерки, на които ще станем свидетели от страна на Hyundai, ще са по-добри оферти за купувачите на SUV модели, фейслифт на модела Sonata и пренасочване на коли от по-инертни пазари като Близкия изток към такива, където търсенето е по-голямо – като САЩ.
За периода януари – ноември, продажбите на SUV модели на Hyundai в Щатите са били 28% от всички сделки, преди година този процент е бил 23%, така че тук има ръст. Но този показател при корейците е по-нисък от средния за автомобилната индустрия. И в завода си в Монтгомъри, Алабама, Hyundai започна да произвежда повече бройки от популярния SUV Santa Fe, за сметка на седана Sonata.
Освен това, догодина Hyundai планира да предложи на пазара в САЩ субкомпактен SUV модел, като засега проектът носи името OS. Този модел трябва да се появи и в Южна Корея, както и в Европа. Що се отнася до предлаганите седани в Америка, то големите модели като Azera и Grandeur ще станат по-достъпни, а корейците планират и допълнителни усилия за развитието на новата им луксозна марка Genesis. При по-малките модели – като Elantra и Sonata, в Щатите Hyundai губи битката с други азиатски компании – като Honda.
Следващото поколение модели на Hyundai трябва да излезе на пазара през 2019 година, като според Люк Донкерволк, който е старши вицепрезидент в Hyundai и отговаря за дизайна, колите ще доста по-различни от актуалните модели.
Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини
Пазарувай Онлайн
Гаранция на стоките
Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).
Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв
Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.
Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.
Доставка във фиксиран час +2.40 лв.
Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.
HID.bg
"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg
Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден
Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.
Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.