8 автомобила, които не си струва да имаме

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » 8 автомобила, които не си струва да имаме

8 автомобила, които не си струва да имаме

Те се провалиха заради грешки на маркетолозите, лоши двигатели и странни приумици на създателите си

В историята на автомобилната индустрия има много случаи, когато опитите за създаване на модерна кола се превръщат в неуспех. Грешки на маркетолозите, проблеми с надеждността на автомобила, твърде висока цена - всичко това, и не само, става непреодолима пречка за успеха. А в особено тежки случаи такива грешни изчисления доведоха до фалит на компаниите. Ето 8 такива коли, които при никакви обстоятелства не може да накарате някой да си купи (разбира се, всяко правило си има изключения).

1. Volkswagen Phaeton (2002)

8 автомобила, които не си струва да имаме

Един от основните постулати на премиум марките е първо да се създадат скъпи автомобили и чак след това да се премине към по-достъпни такива, но в никакъв случай обратното. Немската марка обаче решава да потъпчи това правило. Известна със сравнително евтините си автомобили, компанията прави много рискована стъпка с пускането на луксозен седан, събран изцяло на ръка. Контингетът, който може да си позволи Phaeton, стриктно следи за имиджа си, така че е малко вероятно изведнъж да изпита желание да си купи "народна кола".

2. Audi A2 (1999)

8 автомобила, които не си струва да имаме

Случаят с Audi A2 изглежда доста необичайно - приятен дизайн с обкетаема каросерия, комфорт и за четирима души в салона, прекрасна маневреност. Всичко изглежда супер. Защо тогава този автомобил така и не се харесва на потребителите? Не е ясно.

3. Aston Martin Lagonda (1976)

8 автомобила, които не си струва да имаме

Спортният модел на Aston Martin напълно излезиза от рамките на традиционния английски консерватизъм, което се оказва и проблем. Потенциалните купувачи, които не очакват такъв "трик" от марката, просто не приемат автомобила. Не само това обаче е причината за неуспеха му - новата електроника, с която е натъпкана колата, редовно се чупи, което също разваля репутацията на модела. Автомобилът е произведен в 4 серии и за целия си жизнен период - 13 т.,са направени само 645 бройки.

4. Citroen C6 (2005)

8 автомобила, които не си струва да имаме

За последните няколко години френската марка спусна от конвейера няколко потресаващи модела, сред които бе и С6 — достоен, макар и несполучлив конкурент на 5-ата серия на BMW и Е-класа на Mercedes. Причината за това е, че между провакативната френска новост и класическата немска лаконичност купувачите предпочитат последното.

5. Chrysler Gas Turbine (1963)

8 автомобила, които не си струва да имаме

В началото на 60-те години на миналия век по пътищата се появява първата кола на Chrysler с газотурбинен двигател. Подобни мотори вече използвани в самолетите и на някой му хрумва "блесящата" идея да опита да ги приложи в автомобил. Всичко обаче се превръща в кошмар.  Окачването  на колата не издържа такъв товар, а "апетитът" й е просто брутален. Например, модификацията с максимална мощност от 120 к.с. и 576 Нм максимален въртящ момент гълта 14 л на 100 км извънградско.

6. Honda Insight (1999)

8 автомобила, които не си струва да имаме

Този "японец" е един от първите серийни хибридни автомобили. Insight получава обтекаема форма на каросерията, направена от алуминий, благодарение на което се оказва доста лек - едва 850 кг. И въпреки че журналистите често пишат за него само положителни отзиви, ниският разход на гориво се оказва недостатъчен, за да спечели колата сърцата на потребителите.

7. NSU Ro80 (1967)

8 автомобила, които не си струва да имаме

Когато през 1967 г. получава титлата "Автомобил на годината", експертите му предричат бляскави успехи. Германската кола е натъпкана с най-новите технологи за времето си, с каквито не могат да се похвалят конкурентите от същия клас. Скоростната кутия е полуавтоматична, колата има прехрасна аеродинамика, както и ротационно-бутален двигател (познат и като ванкелов двигател на името на създателя си Феликс Фанкел), но... Именно този нов двигател се оказва не много надежден и бързо се чупи. Това носи лоша репутация на автомобила, което скоро довежда до фалита на NSU.

8. Chevrolet Volt / Opel Ampera (2012)

8 автомобила, които не си струва да имаме

Този автомобил пък успява някак си доста бързо да изплаши купувачите. Основната причина за това се крие най-вече в наличието на множество нови технологии. Към това трябва да се добави и ненадеждността на колата, което води до големи разходи за ремонт.

Снимки: Производителите

Още по темата
  • Експерти обявиха Топ 10 на най-разочароващите коли
  • Топ 5 на най-недооценените коли на пазара

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн