10 грешки при покупката на автомобил

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » 10 грешки при покупката на автомобил

10 грешки при покупката на автомобил

Ето как може да се избегне допълнително харчене на пари

Покупката на автомобил – чисто нов или втора употреба, е сериозен ход за всеки човек. И затова тя трябва да бъде добре обмислена предварително. Експертите от Top Auto направиха списък от 10-те най-често разпространени грешки при придобиването на кола.

10 грешки при покупката на автомобил

1. Необяснима любов към определена марка

Когато се готвите да похрачите десетки хиляди евро (или лева) за покупката на нов автомобили, емоциите трябва да останат на заден план. Ако купувачът се интересува само от една и съща марка, той няма как да направи рационален избор, тъй като не обръща внимание на другите коли. А те могат да бъдат по-добри, по-надеждни и по-евтини. Необходимо е човек да се абстрахира от това и внимателно да сравни различни автомобили.

2. Отказ от тест-драйв

Тест-драйвът е един от най-важните моменти при избора на автомобил. Много коли изглеждат отлично на снимки или на видео, но само по време на пробното шофиране могат да бъдат открити недостатъците или приемуществата. Много е важно тест-драйвът да не бъде кратък. Минимумът е поне 30 минути, за да може човек да придобие ясна представа за автомобила.

3. Пазарене и вежливо отношение свалят цената

За да може да бъде направена добра сделка, трябва подробно (и най-вече вежливо) да бъде разпитан търговеца, който продава колата. Много от дилърите умишлено не съобщават какво могат да направят за клиента си – най-вече като отстъпка или добавяне на допълнителни опции.

4. Кредит на сляпо

Много от продавачите се стремят да насочат вниманието на клиента към това колко малка е месечната вноска за автомобила, като пропускат да обяснят всъщност колко ще излезе накрая покупката, както и дали кредитът може да бъде погасен предсрочно. Трябва да се знае, че купувайки кола на лизинг, винаги се плаща повече от нейната реална цена. Както и че месечната вноска не е единственото, което клиентът плаща.

5. Промоция вместо харесания автомобил


Автомобилните компании често предлагат различни промоции, като твърдят, че това са най-добрите условия на пазара. И затова се случва, клиентът да отиде в салона за един автомобил, а да се върне с друг, тъй като той излиза по-евтино. Лошо няма, но все пак преди покупка, човек трябва да бъде напълно наясно какво иска – качествен автомобил или ниска цена.

6. Пренебрегване на безопасността


Необходимо е да се знае, че най-добрите инженери в света постоянно работят, за да направят колите по-безопасни. Опции като ESP, ABS и въздушни възглавници са задължителни, тъй като са най-доброто нещо, за което клиентът дава парите си. Спеставянето от тях е огромна грешка, защото придвижването с автомобил си е опасно нещо.

7. Какви опции не са нужни?

В наши дни автомобилът се е превърнал в източник на комфорт и лукс. Производителите постоянно измислят допълвнителни уловки, за да привлекат вниманието на клиентите. Затова преди покупка човек трябва да проучи от какво има нужда. Например, дали подгряването на седалките или на огледалата не е излишно. Все пак всички допълнителни екстри повишават цената и отказът от някои от тях съответно спестява пари.

8. Проверка в сервиз на колата на старо

Автомобилите на старо обикновено изглеждат добре, но често имат дефекти, които няма как да бъдат видяни с просто око. Затова е задължително при покупка на такава кола, тя да бъде внимателно проверена в сервиз. Да, това ще струва пари, но пък ще спести много средства и нерви след това. Добрият механик се нуждае само от час, да да открие проблемите на едно превозно средство.

9. Изкупуване на стария автомобил


Много търговци предлагат да изкупят обратно старата колата на клиента, като съответно парите за нея бъдат вложени в новия автомобил, който те продават. Основната уловка тук е, че старата кола се оценява по-ниско от реалната стойност, която има. Така че клиентът е на загуба, при това сериозна. Затова и по-добре е той сам да продаде стария си автомобил и едва след това да се ориентира към покупка на друг.

10. Удължената гаранция увеличава разходите

Дилърите често предлагат да увеличат гаранцията на новия автомобил, като срещу това се доплаща. Трябва обаче внимателно да се помисли върху тази оферта, защото по този начин продавачът обвързва клиента с подръжката на колата и го кара да прави ремонти, които понякога не са нужни. Трябва да е ясно – голямата гаранция на нов и надежден автомобил е сигурен начин за измъкване на още пари от клиента.
 

Още по темата
  • Фатални за автомобила грешки, които шофьорите правят
  • Как да удължим младостта на колата си: 5 прости съвета

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн